Torsdags shopping!

Dagen började med att jobba hemifrån, när Erik vaknat så tog jag en paus och vi åkte till
Gengåvan. Vi trodde att det redan var öppet men så fel vi hade, vi var där fem i tolv och snacka om att
det var kö! Haha klockan tolv öppnade de och det var mycket folk där!
Där inne hittade jag lite kläder (som vanligt), bland annat en kjol och en väst. Blev super nöjd!
Kjolen kostade 75 kronor och västen 55 kronor!
Dollar ville också vara med på kort ;P
Efter det åkte vi till Bergvik, Erik hittade två par skor och jag lite smått och gott. Sprang in på HM
och köpte basic linnen, 49 kronor styck, alltid bra att ha!
Det blev ett gult, är så fint på sommaren och ett enkelt svart linne!
Jag åkte ju inte hem utan att ha hittat lite smycken, matchande gula örhängen exempelvis.
Snyggt långt halsband!
Och en brosch att sätta på kläderna, köpte också ett par örhängen till men de såg bara
väldigt konstiga ut på bild haha ;P
Nu ska jag fortsätta jobba, har hållt på sen vi kom hem från Bergvik men det är bara att fortsätta! Är hockey ikväll så det blir perfekt att jobba då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0