Kontroller!

Söndag, en vilodag...
Det var det till en början, sen blev det jobb hemifrån. När jag var klar med
det så åkte jag och Erik till Wåxnäs för att inviga kontrolljakten som
startade i Karlstad idag!
Vi skulle inte vara borta så länge, men vi virrade och tappade bort oss två gånger,
så promenaden blev 3 timmar lång.
Vi hittade 6 kontroller, känner mig stolt. Fast vi var mycker trötta när vi
äntligen kom hem. Tror att det var för tidigt för min kropp att gå så långt...
Började må illa och blev lite yr, fast sen blev det bättre :)
Kan säga att våran lilla pojk är lika trött som jag är nu ;P
Mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: Monika Söderberg

Och mitt <3

2012-04-22 @ 22:42:44
Postat av: Malin Holst - mitt liv i Oslo

Tack så mycket gumman:D

2012-04-26 @ 18:38:41
URL: http://holstan.se
Postat av: Helene

Men shit vilka hurtbullar :) Bra gjort^^

2012-04-26 @ 21:08:35
URL: http://smultronblomster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0