Heldag i Kristinehamn!

Igår åkte vi vid ett tiden till Kristinehamn, träffade under dagen J och C. Det var trevligt. När klockan var fem ungefär kom mamma och hämtade mig så åkte vi ut till stallet. Jessi tävlar i dressyr idag på Hammarö så hon tränade igår! Var häftigt att se, fattar inte hur hon kan rida så bra :)

Algot var också med till stallet, han skällde ingenting alls. Han var super duktig, han blev lycklig när han fick springa omkring i ridhuset! Alltid roligt att springa runt där! Hihi Sen när klockan var halv åtta så käkade vi kräftor och räkor. Underbart gott och underbert sällskap såklart! När vi var färdiga med det så satt jag och pappa och lyssnade på LP . skivor. Alltid lika trevligt, vi lyssnar alltid på texterna. Sen spelade vi kort, pappa och Erik var segrarna ;P

Här är en låt som fängslade mig som pappa spelade igår, lyssna på texten och du förstår vilket budskap hon har:


Oh, freedom, Oh, freedom,
Oh freedom over me.
And before I'd be a slave
I'd be buried in my grave
And go home to my Lord and be free.

Här kommer lite bilder från dagen i stallet:



Kommentarer
Postat av: Malin Holst - resan genom livet

Ja, jag får gå iväg om det fortsätter såhär. Inge kul att ha ont :(

2011-09-11 @ 20:55:19
URL: http://holstan.se
Postat av: Malin

Vad fina bilder du fick till inte så lätt när föremålet rör sig så snabbt. KRAM.

2011-09-12 @ 19:40:12
URL: http://lillirose.blogg.se/
Postat av: Malin Holst - resan genom livet

Jag skrev det i inlägget under :P "malinholstan".. Men du, lägg ut bilder från i lördags!! :D

2011-09-20 @ 10:48:32
URL: http://holstan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0