Long time

Nu har jag fått lite klagomål över att jag aldrig skriver ;P haha jag ska försöka bli bättre på detta! Har inte haft tid eller ork att skriva på ett tag men nu känns det som jag vill börja igen :)

Känns verkligen som om sommaren är nära, solen skiner och det är varmt och skönt ute! Gick en kvällspromenad med Algot igår, gick i ungefär 1,5 timmar ;P Vi tränade på inkallning och att inte dra i kopplet. Det gick över förväntan dock är vårt stora problemområde hans skällande och upphetsning när han ser andra hundar. Vi jobbar på detta men det är svårt att få helt kontroll över honom, han lyssnar inte i dessa situationer. Fast jag ger inte upp för det ;P

Någon som har nått tips?

Annars flyter livet på bra, trivs jätte bra på jobbet, hemma är det fullt hus med alla älskade djur och sommaren är på G så det är jätte härligt!

Har tagit mycket bilder under en period nu så jag tänkte lägga ut lite bilder sen :)

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Göran

Aha, då förstår jag. Men du, ni får sopa banan av alla på agilityn istället. ;)

2011-05-11 @ 14:59:10
URL: http://agilitydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0