Hemskt väder!!

Igår när jag kom hem från jobbet så gick jag ut med Algot men vi hann inte så långt. När vi hade kommit runt husen dundrade det till och åskan var ett faktum.. Jag halvjoggade in och ropade till erik att vi måste dra ut allt! Jag är rädd för åska... Så jag ville inte vara ute då. Det lugnade sig ett tag för att senare på kvällen börja åska ordentligt, blixtrar lyste upp himlen och regnet öste ner.. Usch.. Så jag kunde inte åka till Skåre och träna med Ewe och Turbo.. :/

Idag lyser solen och himlen är blå, idag blir det träning! Hoppas att vädret kan vända lite nu, att vakna till sol på morgonen är det bästa som finns! Har precis varit ute på morgon promenad och snart ska Erik köra mig till Marie sen drar vi till Säffle :)

Hoppas ni får en bra dag, känner på mig att min dag kommer bli underbar <3


Bilder från helgen i Kristinehamn, här är lilla Meduza, Jessi och Rasmus lilla bebis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0