Fullproppad helg :)

Denna helgen har gått i ett, i fredags åkte jag och Algot till Kristinehamn för att träffa mamma,pappa, Rasmus och Jessi. På fredagen spelade vi kort, sarr ute på baksidan där Algot sprang runt i gräset och lekte. När det blev lite kallare gick vi in och spelade kort, jag hade riktigt tur och vann några gånger ;P
Vi sov kvar och sen på lördagen så åkte jag, mamma, Jessi, mormor och Emelie till loppis, shit vad snygga kläder de hade där, till ett minst sagt underbart pris! Ska visa er sen vad jag fyndade !!! På eftermiddagen åkte vi hem och snabba ryck blev det för jag skulle med Mimo på en fest på kvällen, var bara att slänga på sig kläderna och sminka mig färdigt! Kvällen var jätte trevlig och massvis med underbara människor! :)

Idag ska jag och Helene ut och gå om 10 minuter, Algot ska självklart med! Var längesen vi umgicks så det ska bli mysigt! Hoppas vi inte blåser iväg bara ;P


Full med energi, härlig helg !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0