Fredag

Idag är sista dagen på arbetsveckan och snart är det helg. Denna fredag ska spenderas i Kristinehamn, vi åker dit direkt efter jag kommit tillbaka till Karlstad! Det är fastingen och jag och C ska gå och kolla om vi hittar något fint att köpa. Sen ska det spelas biljard med J, är alltid lika spännande när Erik och han ska mötas!

Annars i helgen vet jag inte vad som händer, träning med algot i allafall. Vet inte hur jag ska hantera honom när det kommer andra hundar. Han blir som förbytt, uppstressad och skäller som bara den! Har provat att stanna och satt honom ner, det fungerade inte. Ha honom nära och bara gå förbi, detta har varit bäst hittils men långt ifrån bra! Jag har lockat med godis men det bryr han sig inte alls om.... ja har någon tips så skriv till mig;P

Ja vi får se hur det går, han är jätte duktig sålänge inga andra hundar kommer förbi. Dock blir han lugn när han hälsat på hunden och kan gå fint brevid då.. Tyvärr kan han ju inte hälsa på alla hundar vi träffar :/


Kommentarer
Postat av: Madde

Tid att träffas? / Kram Madde

2011-05-27 @ 17:38:10
Postat av: Malin

Hej gumman!

ja det kommer nog mer tillfällen nu när det närmar sig sommaren! jag kommer att vara ledig mycket framöver, skulle vara jätte roligt att komma till er i Karlskoga! Hur har du det framöver?? Kramar!

2011-05-28 @ 17:21:58
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0