Var trött i morse..

Haha nu känns det att alla intryck kommer upp till ytan;P Jag var väldigt trött i morse måste jag säga, fast det gick bra tillslut och nu är jag pigg igen ;P Idag har vi varit på badhuset med eleverna, det tyckte de var väldigt roligt! Jag satt vid sidan av och kollade så att alla var där och att det gick bra:)

De kommer bättre och bättre överrens där hemma, mina små bebisar. Fast Tingeling är fortfarande lite elak mot Algot, fast hon luktar på honom och är snällare fler stunder :) Det känns verkligen som om det inte kommer att vara några problem att ha hund och jobba samtidigt, Erik och jag har fått det att fungera ! Han åker hem två dagar i veckan under lunchen och tar en kort promenad, jag tar morgon och kvällspromenaderna. Det fungerar suuuper, Algot har blivit väldigt "mamma" sjuk fast han ligger hos Erik också. Det är inte så konstigt att jag fått den rollen då det är jag som jobbar med honom, under promenader och jag ger honom mat!

Nu ska jag sätta mig och planera lite inför denna vecka, har redan börjat så det känns skönt iallafall! Så jag vet precis vad som skall göras på varje lektion:)

Ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0