Mysig kväll :)

Igår kom mamma, pappa och emelie hit och fikade och käkade god mat. De ville träffa Algot och det fick de självklart göra! Han charmade dem minsann :) Sen kom Stefan och Sabina och killarna skulle sedan på hockey, pappa fick tag i en biljett han också så de åkte vid 18.00 ! Sabina körde ner dem och åkte hem för att hämta ett spel. Undertiden gick vi en promenad och jag fortsatte att träna med algot. När vi kom hem käkade vi revbensspjäll, kyckling och rostat bröd :) Mums!

Det var fullt hus tills klockan 22.00 ungefär då killarna skulle bli hämtade och sen kom Erik hem och jag gick och la mig. Var väldigt trött, jag och Algot somnade brevid varandra! Det går även väldigt bra med mina bebisar och algot, de är nyfikna och slappnar av i hans närhet nu. Dollar var till och med uppe i sängen när Algot var där ! Det känns så underbart bra!

Igår åkte jag till djuraffären med Algot, vi skulle prova ett regntäcke men de hade inget i hans storlek men det blev lite hundleksaker och tuggben. Annars kommer katterna inte ha några hela leksaker kvar ;P Nej det känns verkligen som om allt faller på plats, det har gått mycket bättre med mina fyra små djur än vad jag kunnat tro. En prövning är imorgon då jag skall vara borta och jobba hela dagen och Erik kommer hem efter 4 timmar, hoppas Tingeling är snäll under den tiden !

Här kommer lite bilder från Algots första dagar i vår familj:

Jag och Algot första dagen, han ville vara nära då han var osäker på katterna! (Tingeling gjorde sig så stor som möjligt för att visa att hon har högsta rang bland djuren)

Algot i soffan :)

Profilbild!

Vi är ute på promenad, vi arbetar med att om jag stannar, stannar han, om det kommer hundar eller människor får han inte skälla och när jag hukar mig ner och ropar på honom så ska han komma :) Det går väldigt bra för att vara i så tidigt stadie:)

Kommentarer
Postat av: Helene

Gulligt att han är helt vit från halsen

2011-03-06 @ 12:06:18
URL: http://smultronblomster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0