Lördag!

Idag vaknade jag klockan sex, var som inställt i huvudet på mig;P haha så jag gick upp och käkade frukost och sen gick ut på en promenad med Algot. Det var härligt, solen skiner och det är varmare än vanligt! Det är ju bara att hoppas på lite vår nu.. det skulle inte vara några fel alls det!

Har precis käkat lunch och ska snart gå en långpromenad i det vackra vädret! ska bli skönt! erik ska åka till systemet för ikväll ska vi till Skåre på lokalfest hos Ewe :) Vi var där igår och fixade, vi gjorde i ordning ett spel och ljudet inför ikväll! Det ska bli väldigt roligt, Eriks pappa kunde köra mig vid sex tiden. Algot ska ju med så det var tur det, han ska vara hos Ewe under tiden så jag kan gå ut och gå med honom under kvällen. Sen kommer Tommy och hämtar oss inatt :)

Annars händer det inte så mycket idag.. Det blir lugnt under dagen för att sedan göra sig iordning vid klockan 4!


Sist jag festade hos malins syster i Edsbyn:)

Hoppas du har det kanon i Norge Malin!

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

Ja det har jag gumman ;D

2011-03-12 @ 16:33:51
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0