Long time

Nu var det ett tag sen jag skrev! Fast det blir nog lätt så, jobbar, har hund och ett privatliv på det! haha då kan det ju bli så att bloggen hamnar vid sidan av;P Fast nu är det helg och jag har tid över så jag tänkte passa på!
Veckan har varit jätte bra, har börjat att ta över 4-6 och haft mitt första nationella prov med åk.3 :) Igår var det sista dagen för Susanna som är lärare i 4-6, barnet väntas inom tre veckor! Grattis!
så på måndag är det jag som är lärare och mentor för eleverna, det känns väldigt bra måste jag säga. Trivs med alla arbetskamrater, alla elever och de föräldrar som jag fått lyckan att träffa! :) Så det är spännande tider just nu i livet!

Igår kom jag hem runt fyra och jag och Erik gjorde mat, sen gick jag och la mig en stund (kunde inte hålla ögonen öppna). Hade egentligen hela kvällen planerad men det blev inte så pga sjukdom hos en jag är kontaktperson åt :/ Istället så kom Eriks klasskompis över med sin flickvän Therese och Tommy och Mimo :) Vi pratade, lyssnade på musik och tog ett glas vin eller två :) Det var väldigt trevligt och det var super kul att träffa Therese för första gången. Hon var trevlig och henne vill jag gärna lära känna mer:)

Lite bilder från igår:




Tack för en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0