I Säffle!

Nu är jag på skolan i Säffle och det är min första arbetsdag. Det känns väldigt bra, är en trevlig skola och alla människor här är välkomnande och eleverna är super gulliga:) I morse gick jag upp kvart över fem, för att hinna göra mig iordning och gå ut och gå en promenad med Algot! Fast jag märkte ganska snart att jag tog i lite, det räcker nog med halv sex tjugo i sex ;P Fast första dagen är väl alltid så skulle jag tro! Jag kör på mitt vanliga och lägger fram och gör iordning alla grejer dagen innan, då går det fort på morgonen :)

Nu ska jag snart ha lektion med 1-3 (som jag är i denna vecka) och 4-6, vi ska kolla i tidningar och sen göra lite värderingsövningar :) Det är alltid lika roligt! Jag hoppas att det gått bra hemma med vovven och katterna, första dagen de är själva med varandra! Erik kommer hem från skolan vid 12.00 så de är inte ensamma så länge men ändå ;P Ska ringa sen på nästa rast och fråga Erik hur de var när han kom hem :)

Nej nu är rasten snart slut så jag skriver mer senare! :)

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

Skönt att det går bra för dig gumman :D

2011-03-07 @ 12:32:47
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0