Fredag!

Idag är det sista jobbdagen för veckan och det ska bli skönt med sovmorgon imorgon;P Ska i allafall inte upp förrens klockan åtta!! Går ju upp mellan kvart över fem och halv sex varje dag nu så ;P Har haft alla lektioner idag, eleverna slutade 12.00 så nu har jag suttit och planerat och läst igenom papper som behövs inför nästa vecka! Så det känns bra att ha planeringstid på fredagen så är allt färdigt inför måndag!

Jag är så trött varje kväll att jag somnar mellan nio och halv tio varje dag, missade till och med desperete igår, säsongsstart liksom! Fast jag somnade gott:) När jag har slutat sen ska jag hämta Erik och Algot och åka till djur affären för att köpa mat och kolla efter regntäcke! (Han fryser så när det regnar). Imorgon ska vi till lokalen i Skåre och träffa alla där, det ska bli väldigt trevligt! Algot ska få vara inne i Ewes lägenhet för då kan jag gå ut och gå med honom under kvällen! Skulle bli för lång tid som vi var borta annars! Det ska bli roligt!

Nej nu ska jag fortsätta :)

Kommentarer
Postat av: Lucas

Trevlig blogg du :P

2011-03-11 @ 13:46:38
URL: http://styleformen.spotlife.se
Postat av: Helene

Tack :) Ny foundation, plattat hår och en del kajal..

2011-03-11 @ 19:53:56
URL: http://smultronblomster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0