En vacker söndag!

Idag är det sista dagen denna helgen och vädret bjuder på skinande sol, helt underbart! Dock så känner jag mig lite halvt bra, vet inte om något är pågång i kroppen, sov ut idag i allafall. Får se om det blir bättre under dagen! Ska plocka här hemma nu sen ska jag och Erik gå ut på en långpromenad, hoppas lite frisk luft får mig att piggna till! Ska försöka släppa Algot lös idag igen och fortsätta med träningen. Han börjar lyssna mer och mer och kollar hela tiden vart jag är när vi är ute och går! Det är kanon bra!

Dock blir inte Scillas sår bättre, måste ringa vetrinären imorgon och rådfråga och kanske få en tid så att de kan kolla på henne! Det är jobbigt för Scilla och för oss för hon låter inte bli såren alls, hon slickar upp dem på en gång, med strut och med tröja... vi vet inte vad vi skall göra längre :/ Så vi måste få lite expert hjälp för att lösa detta! Hoppas att det går bra och att hon kan bli av med såren/eksemen någon gång! usch,,, inte roligt!


Älskade lilla gumman! <3

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

sv: Tack gumman :)

2011-03-21 @ 13:38:56
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0