aj aj...

Vaknade i morse och hela höger sida av munnen dunkade och gjorde ont som bara den. Har aldrig känt något liknande i munnen. Kollade i spegeln och tandköttet var rött och svullet, iallafall vad jag kunde se med fingrar i munnen och en dålig lampa. Jag satt och pinade i mig frukost och var färdig att åka till jobbet. Det blev dock inte fallet, fick ringa in mig sjuk för att sedan få en akut tid hos handläkaren. Jag var där halv elva och då hade jag lika ont fast jag tagit en värktablett. Det visade sig att jag spännde käken och tänderna när jag sover och antadligen när jag är vaken också fast jag inte tänker på det. Inatt sa de att det måste varit extremt eftersom det var irriterat och såg ut som jag hade blåmärken på tandköttet. Tanden jag har ont i (näst längst bak) är inte som den ska pga detta och fått någonslags beläggning på sig som man får. Så nu måste den tanden få läka eller återhämta sig och då ska jag inte tugga på höger sida. Vi fick slipa den tanden över för att inte belasta tanden där nere.

Om inte tanden återhämtarsig inom tre , fyra dagar så måste jag dit igen och ROTFYLLA!! Detta är något jag absolut inte vill göra! Det känns i allafall skönt att veta vad det var för nu kan jag hjälpa till att avbelasta tanden och försöka att slappna av så att jag inte spänner mig ;P


En bild på mig från liseberg när jag E och J var där:)
Hittade denna bilden och använde den till min presentation till Seffleskolanshemsida:) Även om jag har fruktansvärt ont just nu så vill jag jobba så gott det går ändå, har gjort min presentation, läder igenom nya läroplaner och kursplaner. Inriktar mig på svenskan nu för detta ska vi diskutera och gå igenom på måndag.

Kommentarer
Postat av: Malin Holst - resan till kärleken

Ja, jag är nöjd :D

2011-03-29 @ 13:07:55
URL: http://talulah.blogg.se/
Postat av: Madde

Så har ni några mer resplaner? Skulle vara roligt att dra ihop ett tjejgäng:)

2011-03-30 @ 13:46:31
Postat av: Linnéa Morén

Men gud vad jobbigt, hoppas det blev bättre!

Kramar från lillkusinen.

2011-03-30 @ 22:18:47
URL: http://linneamoren.devote.se
Postat av: Malin Holst - resan till kärleken

hihi va söt du är! <3

2011-03-31 @ 12:23:32
URL: http://talulah.blogg.se/
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

Gud vad läskigt, hoppas det blir bättre!

2011-04-06 @ 20:53:49
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Göran

Hej! Tack för din fina kommentar. Den blev jag glad av. Kul att ni ska börja med agility. Att du väljer att gå en lydnadskurs före låter jättebra. Papillon är störtsköna hundar och kan gå riktigt bra i agility. Jag har många kompisar som tävlar i klass 3 med sina. Försök att alltid ha godis och leksak med dig när du är ute med hunden. Kommer det en annan hund, se till att du får din hunds uppmärksamhet genom godis eller lek. Försök träffa andra hundar så mycket som möjligt. Lycka till med träningen.

2011-05-04 @ 11:43:48
URL: http://agilitydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0