var det någon som sa...

fest? Tyckte jag hörde det... jag och Helene ska åka ner till Malin vid 18.00 och (hjälpa Malin med kläder läste jag på hennes blogg) förfesta lite. Efter det ska vi till Malins jobbarkompis Sofia där det blir fest. Det ska bli roligt att komma ut , aldrig fel det inte! Ikväll kanske det blir Bluemoon, vi får se vad piff och puff känner för ;P

På tal om ute kvällar, tänkte lägga ut några ego bilder från olika fest/kalas kvällar:

På Nikes 26 års fest

Jag när jessi fyllde 20 år

Jag och Erik på en hemmakväll, med trevligt sällskap och valfri dryck.

Timmy och jag på en tidigare lokalfest.

Var lite grann det, nu ska jag göra mig iordning! Vi kanske ses sen! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0