Söndag!

Idag ska jag och Erik åka till Kristinehamn. Först ska vi träffa J för at tsedan åka hem till mina föräldrar och äta lunch! Ska få mina solglasögon mamma och pappa köpte till mig. Svarta, stora och döskallar på sidorna...Kan det bli mer jag? ne.. tror inte det!!

Igår var vi och grillade hos Stefan och Sabina, sen kollade vi på Tjenare kungen. Den var väldigt bra, hade aldrig sett den förut! Så det var en mycket trevlig kväll! Var härligt att se Klara också, hon var ju borta i flera dagar! Fast nu är hon hemma igen! :)

Lite bilder från igår:

Stafan och Erik kastade pil medan jag lekte med Algot och Sabina duschade!


Sabina, ny duschad och i fullgång med att ta på sig sina strumpbyxor ;P


Algot och Tulo låg faktiskt brevid varann i soffan, kanske börjar bli vänner de med??

Tack för en trevlig kväll och god mat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0