Hej Bloggen!

Idag har det varit lite seft, gick upp tidigt för att gå ut med Algot och äta frukost, sen somnade jag om igen ;P Haha det var skönt ! Ett litet bevis på att det är semester tror jag!

Midsommarafton var jätte trevlig och många skratt hann man med! Synd att mitt socker steg så mycket så jag började må riktigt dåligt lite för tidigt! Jag åkte hem runt klockan 12. Mimo och Tommy kom och hämtade upp mig i Skåre, de hade varit i Mimos sommarstuga i Kil :) Under kvällen grillade vi och spelade kubb, självklart några ölspel och bus med hundarna! (Algot var hemma, är lite för liten för att leka med Turbo, Dixie och Zeke)


I ordning och redo för att bli hämtad av Ewe <3

Dixie smyger i bakhrunden, Turbo har tungan ute efter allt spring och Zeke har lite slem på nosen, alla lika söta ändå!

Zeke tog täten.....

Efter kom Dixie och Turbo i full fart!


Nike

Frida, Robbin, Micke och Timmy!


Hoppas ni hade en lika bra midsommar som jag hade!

<3

Kommentarer
Postat av: Helene

Fin slutbild :P

2011-06-26 @ 22:08:52
URL: http://smultronblomster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0