Tisdag!

Idag är det fullt upp, klockan åtta i morse åkte jag och Erik ner för att rensa ur bilen för den skulle besiktas klockan halv tio. Mamma och Jessica kom eftersom det är Jessi som ska ha bilen sen! Vi mötes vid Eriks föräldrar, de hann med en kopp kaffe sen åkte de för att sedan få hem en nybestiktad bil, helt utan tvåor ! Tummen upp för det!

Nu är alla papper fixade och Erik är nere och rensar ur i källaren. Själv håller jag på att plocka i hemmet och sånt! Kommer att bli en låång dag detta! Klockan tjugo över två ska jag möta Ewe i Skåre för att sen åka till Kil och träna inför instruktör med hundarna! Ska bli väldigt roligt, var ett tag sen nu! Den riktiga kursen startar i augusti men vi ville ha två lektioner lite tidigare!

Nej nu ska jag fortsätta lite, känns som om det är 100 saker att ta tag i men för lite tid! Madde jag ska verkligen försöka få tid i veckan, vi måste ses!!! <3


Kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Bara du inte har fullt upp, men som sagt var ju en evighet sen så jag hoppas du får tid. Men du behöver inte stressa för min skull. Vi tar det när du känner att du hinner. Har brevet kommit fram? Puss

2011-07-19 @ 16:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0