Stranden!

Jag hörde av mig till Mimo ungefär vid ett tiden, frågade om hon ville hänga med ner till stranden:) Vädret var ju så fint och vi båda har ju fortfarande semester! Vi åkte ganska snart ner och anlände till Örsholmsbadet! Algot fick en plats i skuggan såklart ! Tycker inte att det skulle vara snällt mot honom om han skulle behöva sitta i den stekande solen!

Super söt bild på min snygging!

Tyckte att han skötte sig jätte bra, han pep när jag skulle gå på toa en bit bort men tillslut lyssnade han på Mimo och satte sig ner! (efter att hon sa till honom på skarpen!) Det kom två stycken små hundar till stranden och Algot satte igång och skällde, högt och tydligt som alltid! de satte sig en bit bort och Algot lugnade faktiskt ner sig tillslut! Tyckte att han var duktig, och jag försökte tänka på att vara lugn inombords :) han var suverän, satt kvar när vi gick ner och badade! Så stolt!!

På stranden träffade vi Sofia, Mimos kompis jätte trevlig tjej. Verkligen öppen, snäll och ja jag gillar henne helt enkelt :) Svårt att inte göra hehe ! Vi spelade kort och Yatzy mellan solningen, babblandet och vårt dopp ;P


Mimo !

Här ser ni tydligt att jag har klippt upp håret, lika långt där nere men har klippt upp det andra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0