Nu är det fredag!

Fast vilken dag det är spelar ingen större roll när jag har semester;P Känns lite konstigt att inte erik kommer hem som han brukar på fredagar.. fast han ska jobba helg så vi ses inte förrens vi ska till Ullared!
Usch hade jätte svårt att sova igår, det blinkade till titt som tätt när jag låg och läste sent in på natten.. Åska är något jag aldrig tyckt om, är om jag ska vara ärlig rädd för åska. Tur att jag hade mina godingar vid min sida, de var inte rädda... De brydde sig inte ens :)

Idag blir det lugnt, ska med Mimo till villan för hon ska måla. Algot ska få vara ute på gräsmattan och ha det skönt! har ju ingen trädgård själv så det är roligt för honom att få vara ute en hel dag :)

hihi!

Imorgon ska Ewe ha födelsedags fest, hon fyller egentligen på onsdag men festen är tidigare:) Ska bli roligt, ska dit på dagen för att skapa ett ölspel, precis som vi brukar ha ;P

Min lilla gumma <3

Kommentarer
Postat av: Katta

Gillar inte heller åskan men just nu så längtar jag efter den, det är så himla kvavt här, bläh



Hoppas att du njuter för fullt, eller jag är säker på att du gör det ;)



Ha en underbar helg gumman!

2011-07-08 @ 16:51:21
URL: http://saerze.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0