Källaren fixad!

Nu har vi äntligen rensat nere i källaren, inte varje låda men i princip allt annat, hela bilen blev full med massa skräp som nu är påväg till tippen :) Äntligen säger jag bara! Nu stor allt fint uppradat och vi vet vad vi har kvar! Tog inte så lång tid, mycket som vi visste skulle bort! Fast att ta alla små lådor och rensa varje liten sak, det gör vi inte idag! Det får vi göra när vi rensat här hemma, är nog en hel del som behöver slängas!

Har precis käkat och jag har gjort mig iordning för att snart åka till Skåre och sen till Kil och träna:) Köpte en smart hundgodisväska som jag ska använda idag, bara att sätta fast den i sidan på byxorna :) Jag hoppas det går bra på träningen och att vi lär oss mycket nytt, precis som förra gången :)
Idag ska vi fokusera på att gå i koppel och grunderna till "fot". Sen ska inte Algot och Turbo få hälsa på varandra pga att vi ska se om de kan ha fokus på oss även om en annan hund är med :) Håller tummarna! :)


Turbo och Algot eller ska man säga "Helan och halvan"

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Åh tack! Vad gullig du är och vad söt Malin är som pratat om henne :D Kram

2011-07-19 @ 20:40:35
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0