Idag är det ingen vanlig dag...

för det är Ewes födelsedag! Hurra hurra hurra!!!!
Idag fyller Ewe 23 år, helt otroligt vad tiden går fort! Vi har hållit ihop i många år nu, och fler blir det <3



Du cyklade som liten förbi, sandlådan jag lekte i.
Något hände mellan oss, efter den dagen vi hållt ihop.
Vi lekte häst och massa kul,
mycket skratt och tårar har vi delat.
Vi har känt varandra som barn, tonåringar och vuxna...
Vi har delat minnen av lycka och sorg..
Många saker har försvunnit och många vänner har vi förlorat
under resansgång...
Fast vi två har alltid funnits kvar..
Du är som min syster och kommer alltid att vara det!

Jag älskar dig gumman!







Detta är din dag <3

Kommentarer
Postat av: Malin Holst - resan genom livet

sv: Ja, visst är jag :D Jag ska ta en tredje gång snart tänkte jag. Allt har inte försvunnit än..

2011-07-13 @ 11:25:16
URL: http://holstan.se
Postat av: Malin

Vad fint skrivet gumman, och vad många fina bilder på Eve och dig KRAM.

2011-07-14 @ 14:10:34
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0