Hunnit med Liseberg och Kristinehamn!

Det har varit fullt upp! I onsdags åkte vi till Kristinehamn där vi hämtade C och åkte till Stallet! Där gosade vi med Humle och njöt av det otroligt varma vädret! Algot var också med och han var så duktig bland hästarna! :) På kvällen grillade vi tillsammans, Jessi kom dock hem lite sent men hon käkade efteråt ;P Det blev en trevlig kväll med kortspel , skratt och gamla minnen. Vi tittade på band från när Jessi och jag var små, Erik tyckte att det var roligt att få se. Ska ta en hel filmkväll någon gång alla 5 och kolla igenom fler ! :)
Haha Erik kände dock inte igen mig, fast jag hoppade runt som en studsboll så det var inte så konstigt :)


Algot och Meduza var ute med oss hela kvällen!

Erik hade blivit lite solbränd efter all tid i solen :)

När mamma kom hem från stallet och vi hade käkat så klippte hon Erik, blev så snygg så <3

Goa lillasyster var hungrig när hon kom hem från stallet vid nio tiden!


Meduza och Algot har blivit kompisar och busade på gräsmattan i värmen :)

Igår åkte vi till Liseberg med J, det var en jätte bra dag! Vi kom dock hem tre på natten så jag är ganska så trött idag ;P Vi åkte en massa, Balder, Bergbanan osv. Fast det jag är mest stolt över är att jag åkte Atmosfear!!! Den är ungefär 143 meter hög, åker långsamt uppför och för att sedan släppa en 110 km/h tillbaka ner ;P Var en häftig upplevelse!!



http://livinglovin.blogg.se/category/allmant.html

Kommentarer
Postat av: Helene

Låter som att du har haft det trevligt :) Katten var för söt!!

2011-07-01 @ 22:23:46
URL: http://smultronblomster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0