Hemma mys !

Igår hade jag och Erik en dag för oss själva. Detta innebar god mat, lite spel på balkongen och mys i soffan :) det var riktigt trevligt. Vi åkte och handlade och bestämde oss för att äta färskpotatis, sallad och fläskkotlett. När vi åkte ner till Ica stod en tjej där och sålde jordgubbar för 30 kronor. Jag var bara tvungen att köpa en liter! de var så underbart goda, om ni ska ha jordgubbar köp dem där!!!


mums!

mmmmmm.....
Vi har börjat spela vem där, riktigt roligt. Igår vann jag rundan, jag vann 5 matcher och Erik 3 tror jag ;P Det är mysigt att bara sitta och njuta på balkongen och spela lite spel. Sånt som man ibland glömmer bort att göra!


Mys stund <3

det var en perfekt fredag måste jag säga. Vi var ute på en härlig promenad med Algot också, stannade på en gräsmatta och busade lite. Hoppas ni hade en lika härlig fredag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0