Måndag!

Ja nu är det början på veckan igen och det känns konstigt att inte ha några arbeten eller böcker jag MÅSTE läsa! Så är det väl i början när man tagit examen antar jag. Idag blir det iallafall det välkända arbetsförmedlingen, idag ska jag träffa min förmedlare och prata igen hur jag ska få jobb ;P Så maten står på spisen och tjugo över tolv ska jag möta urgulliga Helene! Skönt att vi fick möten under samma dag, då får man roligt sällskap.

Efter mötet ska jag möta upp Sabina för att luncha, eller hon ska käka jag tar något onyttigt istället ;P Haha sen blir det att kolla lite på stan och se vad det finns att kolla på. Ska bli roligt!


Helene , utanför Universitetet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0