Underbar helg!

Det var jätte mysigt att träffa familj och släkt! Vi åt god mat hos mormor och jag och min älskade syster somnade i soffan under släktkalaset *oops* haha vi var lite trötta ;P Sen åkte vi hem och spelade kort och hade det trevligt, jag spelade ihop med mamma och vi vann ;P haha!

Under lördags dagen så var vi och hälsade på farmor och farfar, kan inte säga annat än att varje stund vi var där var underbar. Det är dock jobbigt att se dem så sjuka, farmor är så smal och kan inte äta utan bara dricka näring. Farfars minne sviker honom rejält.. det är sorgligt att se men jag älskar att vara hos dem! Jag tog med mig systemkameran och tog kort på mig, jessi, farmor och farfar, de blev otroligt vackra! <3

Nu ska jag göra mig iordning lite för halv tolv går bussen till Säffle, då ska jag skriva på papper, prata lön och ja ha det svart på vitt att jag ska långtidsvikariera där! Woho!!!

(Bilder kommer sen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0