Regnar in vikariat!

Woho! det är jätte roligt, igår var jag i en förskoleklass på Herrhagen och idag ska jag vara i en etta på kronoparken. Det känns jätte bra och det är roligt att det har dragit igång :) Ska bli spännande idag eftersom det är en montessori skola jag ska till. Är väldigt intresserad av den pedagogiken så det ska bli spännande!

Elin snuttiga kusinen är hos mig och Erik och katterna, det är jätte mysigt. Hon är ju alltid välkommen här så:) Igår kollade vi på I rymnden finns inga känslor. Jag älskar den filmen, den visar ett annat liv som många människor lever! Det är viktigt att lyfta fram för samhället. En mycket bra film!!!


Jessi, Elin och Rasmus <3

Vill även passa på att säga grattis till Jessi och Rasmus för att de har flyttat till en tvåa tillsammans! Det är underbart för dem! <3 <3

Ha det bra sålänge så skriver jag mer sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0