Pyssel

jag köpte en ny kalender/almenacka som jag kunde skriva ut bilder och sätta på framsidan och baksidan. Tyvärr har vi ingen färg kvar i skrivaren och jag tröttnade på att se den gråa framsidan. Eftersom jag bara ligger hemma idag så satte jag mig och målade en mer färgglad framsida:)

När jag får färg till skrivaren sen så ska jag skriva ut lite bilder men jag tycker faktiskt att min framsida som jag gjort ska få sitta kvar;P

resultatet:


Här kan ni se lite närmare:



Det var roligt att måla lite igen, älskar ju det men det har hamnat lite på sidan av, tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Madde

Vilken super fin almenacka, en sådan skulle alla lärare ha :) Du kommer snart att få något som passar dig i yrkesväg, du har ju hela livet framför dig. Hoppas du snart mår bättre. Kram

2011-02-09 @ 13:10:32
Postat av: Helene

Supernajs, något som man kan kolla på under besvärliga dagar :P

2011-02-09 @ 17:54:49
URL: http://smultronblomster.blogg.se/
Postat av: Malin Holst

Tusen tack gumman :)

2011-02-10 @ 11:36:53
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0