Pirates, polis, en sväng till stan...

Ja jag och Helene hade myskväll igår och kollade på pirates of the caribbean. Vi poppade popcorn i gryta (något jag aldrig gjort förut) och de var verkligen jätte goda, tummen upp för Helene. det var så länge sedan jag såg filmen och jag små skrattade varje gång helene sa replikerna före skådespelarna.. !

( google)
En riktig pudding :)

När vi hade tittat en stund ringde Erik och berättade att de skulle till någon fest och undrade om jag och H kunde köra ner och lämna dricka till dem. snäll flickvän som jag är så körde vi ner.

När vi är påväg mot bron nere i stan ser vi polisen stå där och ja självklart vinkar in vår bil. Hjärtat slog så hårt och massa konstiga och löjliga tankar började rulla (jag drack 5 glas vin igår, åh nej ... blabla bla ) Jag visste att jag var körduglig då jag tog mitt sista glas vid tio på kvällen och klockan var över åtta när polisen stannade oss. Fast jag är lite knäpp.. Jag fick blåsa såklart och det var grönt (Tycker att det är jobbigt att blåsa så länge, luften höll på att ta slut) och körkortet kollade de på. sen var det bara att åka vidare ;P Det var första gången jag blev stannad av en polis. Det var en trevlig polis så det var ingen fara, en erfarenhet rikare!


(från google)

Det var en spännande del av kvällen ;P

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men snart kan ni ju se pirates 4 då! hade det inte vart bättre att se de tre första strax innan biopremiär istället!

2011-02-06 @ 10:20:40
Postat av: Helene

Jag hade jättetrevligt igår, perfa lördagskväll!!

2011-02-06 @ 10:27:36
URL: http://smultronblomster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0