Myskväll hos S och S !

I söndags var vi hemma hos stefan och sabina, vi spelade spel och umgicks! De bjöd som alltid på god mat och sen kollade vi på solsidan! Vi spelade ett roligt spel som började på A.. minns inte vad det hette men vi var i två lag och sen skulle vi förklara ordet vi fått på en lapp utan att säga ordet eller något annat. Ex:

Ordet: Flygplan
- Får inte säga plan eller flyg...
En beskrivning kan vara: En stor sak man sitter i i luften.

Det var jätte roligt !

'
Innan vi började spela, så kollade grabbarna på hockey :)

Stefan i sina ursnygga brillor!

Sabina och jag grejade med lite mat och cheesecake, den blev väldigt god. Trodde inte att jag gillade det men Sabinas var mumsig!

Vackra Sabina :)

I deras vardagsrum i huset, de har det väldigt fint!

Det var en mysig söndagskväll, den tackar vi för!

Kommentarer
Postat av: David

Låter som Alias (spelet).

Min spel har hamnat högst upp på garderoben. Jag får kolla med Eva om hon har några arbetskamrater som vill spela!

2011-02-18 @ 10:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0