Mitten av veckan sådär...

Nu börjar jag inse att jag är färdig utbildad och att studierna är över för denna stund. Idag var jag på en intervju som behövde en vikarie i ca ett år på en förskola. Det var spännande att träffa dem och se hur skolan såg ut :) Nu får jag vänta en vecka och se om jag passade för jobbet eller inte. Det är iallafall spännande. Under tiden jag skrev detta så ringde en skola så jag ska på intervju nästa onsdag för en vikarie tjänst. Det är så spännande, jag skickade in ansökningarna i söndags och det är roligt att de ringer! :)

På tal om examen så ska jag lägga ut några bilder som togs på min examensfest:

Såhär såg lokalen ut som vi hyrde!

Mimo och Malin

Sabina och jag :)
Massa lekar :




Lite soffpotatis kort ;P


Sen blev det lite dans på slutet, mest jag och malin som dansade ;P


Det var en helt underbar kväll och jag vill tacka alla som var med! Ni förgyllde min kväll!

Psst, jag har fler bilder , kommer lägga ut mer allt eftersom, just nu får det räcka en stund ;P

Kommentarer
Postat av: Helene

Korten blev himla najs du :) starka färger o så. Hur gick det idag? Vart vare den dära lappen skulle in? i 1an huset? Får se om jag hinner det imårrn....

Hur kändes det idag?

2011-02-02 @ 17:31:25
URL: http://smultronblomster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0