Min farfars talang

Har i många år varit att göra figurer av trä. Jag minns när jag var liten och satt nere i källaren och kollade när han jobbade. han hade en träklump, och knivar för att skapa otroliga sakerna. Jag är imponerad, stolt och glad över att jag och Erik har fått gubbar som vi stolta kan visa upp i vårt hem. De är helt otroliga, alla skapelser är unika, ingen har samma uttryck.. de är underbara.

Här ska ni få se några av alla farfar har gjort genom åren:


Erik fick de här två männen på julafton!


Den här skrivande tomten fick jag, de tyckte att den passade bra eftersom jag är lärare.

Erik fick även två killar som åkte på en motorcykel, han har gjort de två gubbarna.


Tyvärr så är farafar för gammal och dålig så han kan inte göra gubbar längre tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0