Klänningar

Många av mina vänner shoppar loss på internet och då är det speciellt Nelly som gäller. Jag är ofta inne och kollar på deras hemsida men har aldrig köpt något. Jag tror att det beror på att det är så svårt och veta storlek och hur den kommer att sitta. Fast jag måste säga att snart så kommer jag klicka hem något för de har så oerhört snygga kläder!

Jag som älskar prickigt föll för denna klänning:


Leigh Dress SEK 249, Jeane Blush - NELLY.COM


Jag är så trött på vintern nu och jag längtar verkligen till sommaren då klänningar används varje dag om man vill:) Det är nog min längtan som fick mig att verkligen fastna för denna sommardröm:
Bolera Corsage Dress SEK 399, Vero Moda - NELLY.COM

Jag har länge funderat på en vanlig, härlig lång klänning att dra på sig när sommarvärmen är här. Det är nog väldigt skönt plagg att bära.. Vad tror ni om långklänning i sommar?
Almond Long Dress SEK 259, Only - NELLY.COM

Kika in på Nelly.com

Kommentarer
Postat av: Helene

De var söta allihop. Ja beställer inte heller helst från nätet, vill se det och känna och pröva liksom.. Har dock beställt från HM katalog o vart mycket nöjd.. :P Du får testa, är du inte nöjd går det la o skicka tillbaka. Kul igår?

2011-02-13 @ 11:47:19
URL: http://smultronblomster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0