Helgen i bilder!

I lördags var jag hemma hos Malin H och drack lite vin och spelade spel. Mimo hade gjort iordning nya kort till sanning och konsekvens spelet och det var roliga utmaningar och frågor! :)

Det går inte att vara för blyg när man spelar detta spel, men det är väldigt roligt och vi bjöd på oss själva! :)

Kvällens värdinna <3
Här får ni lite bilder på oss alla:


Underspelets gång så fick vi lite olika utmaningar, det var sms-roulette.. haha ! jag blev visiterad, lekte hund ett helt varv, Mimo sjöng och dansade och mycket mer :)

singing queen ;P

När alla tre hade visiterat mig, så blev jag frisläppt ;P




Det var en väldigt trevlig och rolig kväll! Tack gott folk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0