Göra sig lite fin kanske ?

Ska hoppa in i duschen, gjorde inte det igår efter träningen så jag känner mig väldigt ...äcklig om jag ska vara helt ärlig. Fast när man går hemma får man vara det ibland hehe. Ska ha mitt nya halsband idag som jag fyndade när jag var på stan med Sabina i måndags. Det var som små berlocker på, en rosett blandannat sen gick det i silver och svart, so i love it !!

Det kan ni få se sen, får tjata på Erik att han tar några kort när jag gjort mig iordning :)


Jag och Helene:

Jag vill säga GRATTIS till Helene som har fått jobb på en förskola i Karlstad (haha nu stannar hon här hos mig mohahahaha) du förtjänar det gumman och du passar perfekt för jobbet!!!!!

Kommentarer
Postat av: Helene

omg, jag ser smått störd ut. tack :p Haha..

men Tack, ja jag stannar och vi kommer ha kul tillsammans ett tag till <3

2011-02-04 @ 17:35:05
URL: http://smultronblomster.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej.

Hur är läget? / Madde

2011-02-04 @ 19:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0