Farmor och Farfar!

Två underbara själar som har lyft upp hela mitt liv,
de har alltid funnits vid min sida. När vi var små och
sov över i deras hus så satt farmor brevid mig och
jessi för att se att vi andades. Hennes kärlek är så stark
att man känner sig så speciell i hennes närvaro. Farfar
lekte med oss utomhus och vi badade i fontänen på deras
gård. Jag har så många minnen och jag älskar dem oerhört
mycket. Det är så sorgligt att se dem vara så sjuka men att
vara hos dem och se deras lycka när vi kommer betyder allt!
Jag älskar dem otroligt mycket och jag hoppas att de mår bättre
snart! Det är min högsta önskan!


<3

älskade farmor och farfar <3

Min lilla farmor <3

<3

Älskade farfar!

Det som har hänt är att farfar har gått ner mycket i vikt och närminnet sviker honom. Det är svårt att minnas de vardagliga sakerna som är så självklara för oss. Han vilar mycket och är svagare än vad han någonsin har varit. Det är svårt med rutinerna och de får nu hjälp fem gånger om dagen med ducsh, mat och städning.


Farmor är så smal och detta på grund av att hon inte kan äta längre, allt hon får i sig är olika drycker. Hon har pacemaker och lederna är svaga. Hon har en rullstol som personalen hjälper henne i för hon kan inte gå överhuvudtaget, kroppen orkar inte det! Farmors kropp sviker med hon är helt med i huvudet och är samma goa människa som hon alltid har varit!


Det finns ingen bättre farmor eller farfar för mig, de är underbara människor!

Kommentarer
Postat av: Erika

Du har fruktansvärt söta farföräldrar:)

2011-02-22 @ 20:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0