Alla hjärtansdag uppdatering :)

I måndags var jag inte bokat för något jobb och när klockan var över åtta på morgonen slappnade jag av och trodde att jag skulle vara ledig. Mina planer var att städa och göra det mysigt tills Erik kom hem efter skolan. Telefonen ringde fem över halv nio och jag rusade runt och var på skolan klockan nio, redo för att jobba:) Det var väldigt mysigt att göra kort med barnen och sedan vara med på fritids. När jag hade slutat åkte jag till bergvik för att köpa lite god mat, som överraskning till Erik. Jag köpte kyckling till mig och lax med romsås till Erik, han älskar verkligen det!

När jag kom innanför dörren var Erik nyduschad, lägenheten var städad och han små sprang fram till mig med ett litet paket. Han ville att jag skulle öppna det på en gång. Först packade vi upp maten och han sken som en sol när lax fanns med i påsen :)

Vi kollade på en film och åt god mat och myste!


Jag hade också köpt en present, en tröja som Erik har på sig hela tiden. Han gillade den verkligen <3

En lycklig pojkvän!

Jag hade aldrig kunnat gissa vad Erik hade köpt till mig och jag blev helt stum när jag fick se vad som fanns i paketet! Han är verkligen så underbar att jag smälter, så omtänksam och otroligt underbar!
Han köpte något han visste att jag behövde, köpte den som verkligen passade mig, han ville att det skulle vara lättare med vikariebanken...

Han köpte en ny mobil till mig!!!! <3

Det hade inte kunnat vara någon bättre dag, bara att sitta brevid honom i soffan och ta tid för varandra gör mig som världens lyckligaste person! Erik förgyllde min dag, genom att bara vara den underbara människa som han är!

Kommentarer
Postat av: Helene

Naaw, mys <3

2011-02-16 @ 19:05:45
URL: http://smultronblomster.blogg.se/
Postat av: Malin Holst

Jasså, du har fått en mobiltelefon.. de har du inte sagt.

2011-02-16 @ 20:10:15
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0