Mysigt!

Hos mormor var det super mysigt, god mat till att börja med, hennes potatis, falukorv och gräddsås! Mums! Sen var det pepparkaks bakning, det var faktiskt jag som blev färdig först med första plåten, brukar inte hända ;P Det blev massor av pepparkakor, glutenfria och vanliga i olika former, med russin och utan :)
När alla pepparkakor var färdiga (inte någon plåt blev bränd) så var det dags för fika, chokladkaka med glass ! Från mormor går man inte hungrig!
Algot var med också, han skötte sig jätte bra. Mycket goda dofter, julmusik och människor. När vi väntade på sista plåten satt han i mitt knä och halvsov från och till !
Mys!!
Super nöjd!
Detta är en underbar tradition, älskar den!!!

Kommentarer
Postat av: Katta

Oh vad mysigt det såg ut! Sånt jag också gjorde med min mormor =)



Hoppas helgen blir underbart härlig för dig! Kram kram

2011-12-17 @ 19:02:06
URL: http://katarinarabe.wordpress.com/
Postat av: Matte

Får jag oxå smaka?? :)

2011-12-18 @ 12:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0