Julafton 2011

Julafton var helt underbar, vi åkte till Kristinehamn vid kvart i tolv och skulle till släkten vid halv ett på julbord. När vi kom till Fredrik och Helene så möttes vi av glada miner, Vilma blev överlycklig att Algot var med. Inte så konstigt, hon är jätte duktig med hundar :)
Det bjöds på go mat och sen körde vi en musiktävling, mitt lag vann :) hihi Sen var det självklart dags för Kalle Anka och efter det kom tomten! Många fina paket delades ut och alla var nöjda och glada. Kunde inte ha varit bättre faktiskt! På kvällen firade familjen, lika mysigt det! Orkar jag inte skriva om nu så jag bjuder på lite bilder istället:
Goaste lillasyster <3
Alla kusiner ! Elin har kommit hem också från att ha varit borta i tre månader!
Tomten delade ut paket till alla snälla barnen :)
Mormor blev glad när hon fick kort på oss alla <3
Mamma, Elin och pappa :)
Vilma och Linnea ! ¨
Mer bilder kommer senare i något annat blogg inlägg :)
Hoppas att ni får en bra dag och har haft en lika underbar jul som jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0