Filmmys och julklappar!

Igår var vi hos Ewe och Nike, vi kollade på en film som hette Splice. Den handlade om experiment, de korsade djurs dna med människans. Filmen var jätte bra, otäck med tanke på att de lekte "gud". Jag hoppas på en två :) Vi åkte hem efter elva på kvällen, då var vi alla trötta, haha en lördag kväll ;P Nu är vi inte 18 år längre !
Idag blir det julklappar för hela slanten, jag och Malin bestämde i går att vi ska ta en hel dag på stan! Sabina ska med en sväng också, hon är dålig så hon skulle bara med ner en stund! Idag hoppas jag verkligen på att bli färdig inför julafton, skulle vara oerhört skönt! Är ju ute i sista minuten igen så jag får skylla mig lite själv!
Hat gjort mig iordning, ätit mat och fixat så vid halv ett ska jag vara på torget och möta upp tjejerna :) Det ska bli roligt att snick snacka lite och "njuta" av julstressen, som säkert många andra känner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0