Underbar födelsedag!

I lördags blev dagen bara bättre och bättre. Jag åkte till Kristinehamn vid halv fem och där möttes jag av mamma, pappa och jessi plus en massa kräftor på bordet :) Jag tog med mig Algot på baksidan och de började sjunga och där stod det, en agilitytunnel, två hinder och ett hinder där det var en ring att hoppa igenom <3 Precis det jag önskade mig! Algot var jätte duktig och hoppade alla hinder och igenom hindrena!!

Filmen är väldigt suddig men det går att se i allafall när vi hoppade första gången !


Efter att vi hade ätit så började vi att göra oss iordning, Jessi och jag skulle hem till Emelie på fest! Hade pratat med Linnea tidigare på dagen och vi var så välkomna :) När vi kom dit var festen i fullgång och jag träffade massvis av trevliga människor, såna jag känner och nya kontakter :) Sen gick vi ner på torgfesten och dansade och hade super trevligt!

Älskade syster och jag redo för en kväll ute <3

Tack alla som gjorde min födelsedag underbar! Alla gulliga telefonsamtal, alla underbara sms och alla ni jag träffade denna dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Mina underbara döttrar. Älskar er. KRAM Mamma.

2011-08-16 @ 12:32:49
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0