Restaurang

Igår var det verkligen jätte trevligt! Vi gick till score för att äta mat, jag tog en Club Sandwich som alltid. Tycker att det är så god!

Innan vi käkade så fick jag paket ;P Öppnade Helenes först, hon hade gjort kylskåpsmagneter till mig, shit vilket jobb hon måste ha lagt ner. Här får ni se en utav dem, hon har målat allt själv!

Jag fick 4 stycken med olika motiv! <3
Sen plockade Malin fram ett "hus" som var från henne, Sabina och Stefan! Jag fick också ett kort från dem som Malin hade Scrapbookat! I det "lilla" huset låg det massor av grejer! Allt för att jag ska ta en dag och bara ta hand och mig själv!

Här läser jag det underbara kortet!

Nu börjar jag plocka ur allt ur huset...

Haha hur många har lagt fram ett par svarta stringtrosor på en restaurang förut ;P haha
Det var bland annat trosor, armband, örhängen, krämer, läppglans, massagegrej, nagellack och hårspännen i huset! Helt underbart!

Girls :)


Efter att ha ätit god mat så gick vi till Tempel för att äta dessert, de har mycket godare där! Tyvärr behövde Erik åka precis efter maten eftersom Stig ligger på sjukhus :( Han åkte hem till sin mamma och det tycker jag att han gjorde rätt i!

Mums!

Tack alla kära vänner för denna underbara kväll, den betyder jätte mycket! <3 <3 Kärlek till er!

Kommentarer
Postat av: Helene

DET VAR SUPERTREVLIGT, TACK FÖR ATT JAG FICK KOMMA MED! PUSS :P

2011-08-09 @ 16:56:18
URL: http://smultronblomster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0