Mitten av veckan!

Morgonen startade klockan sju i morse, vi åt lite frukost och Erik åkte iväg för att skjutsa! Det var meningen att jag skulle köra Sabina till station idag för hon ska till Berlin men erik gjorde det! Han lovade sin mamma att köra henne till jobbet om det regnade och det gjorde de verkligen!! Så jag stannade hemma, gick ut med Algot som gjorde sina behov väldigt fort när regnet öste ner ;P

Nu har jag plockat i hela lägenheten och städat, är skönt att ha det gjort och klockan är inte 12 än ;P Ska ta tag i alla väskor som man haft med sig överallt, de behöver packas upp ;P Eriks pappa är fortfarande kvar på sjukhuset, de var där och hälsade på igår och han mådde väl inge vidare... Vi får hoppas att de hittar orsaken så att de kan återgärda problemet.

Nej nu ska vi snart käka hamburgare, världens godaste! Erik köpte med sig från sitt jobb och de är bättre än på en restaurang! Har aldrig smakat något liknande !!


Kommentarer
Postat av: Malin Holst - resan genom livet

sv: Va skönt då!

2011-08-10 @ 12:49:50
URL: http://holstan.se
Postat av: Madde

Hej min älskade vän! I helgen om Stig mår bättre kanske ni har lust att ses? Eller en annan dag när läget är bättre. Förstår att Erik vill vara i närheten av sin pappa när läget är som det är. Puss

2011-08-10 @ 17:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0