Firad i dagarna tre!

Har ju redan skrivit om själva födelsedagen i lördags, jag blev även firad igår. När jag kom hem från Kristinehamn så gick jag in till Mimo och Tommy vid åtta och där inne hade de fixat kan jag säga! När jag gick in i vardagsrummet hade de tänt ljus och det stod en stor jordgubbstårta på bordet! Mimo hade bakat själv och det fanns ett kuvert och ett litet paket!

Den var underbart god kan jag lova!


Vi satt och åt lite tårta och jag öppnade först kuveret, där i låg det ett kort som Mimo själv hade gjort! Hur fint som helst! När jag öppnade paketet så låg det ett silver halsband i men en berlock av en ros! Detta hade Mimo själv gjort, en röd ros för att jag älskar rosor! Varje gång det är något speciellt så kommer hon fylla på armbandet med personliga saker! Helt underbart! Jag blev verkligen jätte glad <3

Så igår blev jag firad och ska även bli det idag, vi ska gå ut och käka ikväll på restaurang:) Alla kunde tyvärr inte men ska träffa dem en annan dag:) Det blir jag Erik, stefan, Sabina, Malin, Tommy, Mimo och Helene som ska vara med ikväll <3 ser ifram emot det jätte mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0