Agilityträning!

Igår var jag hemma hos Ewe och vi tränade hundarna, Algot och Turbo. Efter en stund kom Silje och Dixie också :) Det gick väldigt bra, Algot fick ett fnattvarv och lyssnade inte på min inkallning men vi försökte igen och då gick det bättre !

Vi började med att en hund var lös och skulle ignorera den andra och lyssna på kommandon. Detta gick bra och Turbo och Algot skötte sig fint! Efter en stund gick vi till bilen och hämtade mina Alility hinder och tunneln för att köra det! Det var kanon! Jätte roligt, Algot flög över hindrena och gick igenom tunneln! Turbo och Dixie gick också igenom tunneln även om de aldrig sätt en sån tidigare! Tummen upp för hundarna! jag hoppas verkligen att jag kommer in på en kurs inom agility, vill verkligen börja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0