Trevlig kväll igår !

Igår bestämde jag, Erik, Stefan, Sabina, Tommy och Mimo att vi skulle gå ut och äta tillsammans på en restaurang. Vi möttes på torget vid halv åtta och försökte bestämma oss vart vi skulle käka. Jag blev väldigt snabbt nedröstad för Amigos har inga rättigheter. Så vi gick tillKebabhouse, de hade väldigt god mat och trevlig personal. :)

Mimo och Sabina delade på en flaska vin som var väldigt god, jag har druckit den förut :)

Någon som har druckit detta vita vin? :) Det kostar 109 kronor har jag för mig på Systembolaget :)

Erik drack en öl med ett mycket häftigt namn :

Den hette Eriksberg, passade mitt hjärta :) Vi andra drack cola och vatten ;P hihi

Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord, vi kom in på politik, barnuppfostran, mobbing och ja massa andra saker! Det var roligt och kvällen var bra :)



Jag, sabina och Mimo :)


Stefan, Tommy och Erik, de fick inte göra några fula minner denna gång och se vad bra det blev ;P

Sen åkte vi hem, hämtade TP hos Stefan och Sabina för de skulle stanna hemma och upp tidigt idag. Så vi andra åkte hem till oss och spelade och hade trevligt :) Jag blev väldigt trött i slutet då var klockan halv två tror jag. Så sen somnade jag och Erik som små barn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0