Tränat

Det var riktigt skönt att träna måste jag säga, körde dock inte fullt ut idag på grund av hostan men jag blev svett ändå! Kommer att ha gött ont i benen i morgon .. hihi får se hur det ser ut när jag skall gå i trappor! ;P
Nu har jag precis duschat och det var helt underbart, finns inge bättre när man är svett! Så nu ska jag föna håret och ta på mig lite kläder. Ska snart gå ner med Erika och Helene till ICA, fast det är inte bara vi. Skall ha med oss barnvagnen också, Tingan ska med!

Tingeling älskar att vara ute men ibland går hon inte dit man vill och ibland blir hon trött så det är bäst att hon har tillgång till vagnen att lägga sig i! Hon kommer att bli glad av att få komma ut !


Lilla tingan ute och går i Tolskepp utanför drömkåken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0