Tjaba tjena hallå !

Var uppe vid sju och käkade frukost. Blev youghurt och flingor. Är en bra start på dagen. Sen gick jag och la mig en liten stund igen, det var skönt och behövligt. Sockret har legat perfekt måste jag säga både innan och efter frukost, först 6.9 och nu på 6.0 :) Då blir man glad måste jag säga, känns skönt!

Nu ska jag piggna till lite och fösöka få upp mitt hjärta ur sängen, sen så ska jag ladda över bilder från kameran :) Så ni får se lite sånt, det är alltid roligt att kunna visa bilder! :)

Dagensplaner:

- Fortsätta skriva om litteratur
- Träna med Ewe
- Aktion vid 18.00

Dagen ser bra ut :)

Vad ska du göra idag??

Kommentarer
Postat av: Helene

Jag vet att jag kan de :) Jag är väldigt glad över att du finns där, två våningar ner^^



Ha så kul på aktionen ikväll :)

2010-09-21 @ 11:57:59
URL: http://smultronblomster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0