Tidig morgon

Jag vaknade runt halv åtta och sen gick jag upp klockan åtta för att käka lite frukost och ge katterna mat. Grace låg kvar i sängen med Erik så det verkade inte vara någon panik att gå ut för henne. När jag käkat så gick jag ut med Grace i höstvädret. Det var riktigt skön och frisk luft ute även om det är kallt!



Hon gjorde sina behov, sen ville hon in på en gång, hon vet precis vart hon ska gå in även om hon inte bor här. Det tycker jag är väldigt häftigt! ;P Sen fick hon mat och sen började hon käka lite på katternas mat men det får hon inte göra ;P Även om vi drack igår så känner jag mig pigg och så, jag är trött mest eftersom jag har sovit dåligt den senaste veckan. Jag vet inte riktigt varför faktiskt.. men men.

Vad ska ni göra denna söndag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0